Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If my love is blind 如果我的愛是盲目
Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If it sets me free 如果這樣可以讓我自由
Never know Never trust 從不了解 從不相信
That love should see a color 愛情因該是單色的
Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If it should be that way 如果不得不如此

Swing the heartache 搖曳的心痛
Feel it inside out 如浪潮般的湧出
When the wind cries 當風開始哭泣
I'll say good-bye 我將會說再見
Tried to learn Tried to find 曾經試著去學 試著去尋找
To reach out for eternity 試著去抓住永恆
Where's the answer 答案到底在哪裡
Is this forever 難道這就是永遠

Like a river flowing to the sea 就像河水終將流入海洋
You'll be miles away, and I will know 我知道 妳也將走的很遠
I know I can deal with the pain 我知道 我可以讓自己不痛苦
No reason to cry 沒有理由哭泣

Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If my love is blind 如果我的愛是盲目
Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If it sets me free 如果這樣可以讓我自由
Never know Never trust 從不了解 從不相信
That love should see a color 愛情因該是單色的
Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If it should be that way 如果不得不如此


Til the loneliness shadows the sky 直到寂寞籠罩了天空
I'll sailing down and I will know 我將隨波逐流到遠方
I know I can clear clouds away 我知道一切都將雨過天青
Oh Is it a crime to love 愛難道是一種罪惡

Swing the heartache 搖曳的心痛
Feel it inside out 如浪潮般的湧出
When the wind cries 當風開始哭泣
I'll say good-bye 我將會說再見
Tried to learn Tried to find 曾經試著去學 試著去尋找
To reach out for eternity 試著去抓住永恆
Where's the answer 答案到底在哪裡
Is this forever 難道這就是永遠

Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If my love is blind 如果我的愛是盲目
Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If it sets me free 如果這樣可以讓我自由
Never know Never trust 從不了解 從不相信
That love should see a color 愛情因該是單色的
Crucify my love 把我的愛釘死在十字架上
If it should be that way 如果不得不如此
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 laselin 的頭像
    laselin

    NEVER END

    laselin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()