幹這是在說我嘛
有感觸到

Basket case

Do you have the time,

To listen to me whine

About nothing and everything all at once

I am one of those, melodramatic fools

Neurotic to the bone, no doubt about it


Sometimes I give myself the creeps

Sometimes my mind plays tricks on me

It all keeps adding up

I think i'm cracking up

Am i just paranoind

I'm just stoned


I went to a shrink,

To analyze my dreams

She says it's lack of sex that's bringing me down

I went to a whore,

She said my life's a bore

And quit my whining cause it's bringing her down


Grasping to control

So you better hold on

中文翻譯

請問你有沒有美國時間 聽我倒垃圾
有的沒有的 一些雞毛蒜皮的小事
我就是那種 容易感傷又戲劇化的傢伙
超惹人討厭 真的不用懷疑
有時候我會讓自己都毛骨悚然
有時候我超會胡思又亂想
這種情形越來越多
我想我就快要崩潰
是我神經太緊張
還是我根本就沒有大腦

我去找心理醫師 請他分析我的夢
他說我這麼怪 是因為太少嘿修
我想 哪找個援交吧 但對方說我的生活有夠無聊
叫我別再抱怨 否則連她也要煩爆
多麼想理出各頭緒 我最好要把持住自己啊

點我點我

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 laselin 的頭像
    laselin

    NEVER END

    laselin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()