SAY ANYTHING

一樣聽了會哭阿

點我


騒めきだけが 心を刺して

聞こえない胸の吐息

時を忘れて 求め彷徨う

高鳴る想い濡らして



Run away from reality I've been crying

in the dream



凍りついた時間に震えて

歪んで見えない 記憶重ねる

悲しみが 消えるまで



You say anything 傷つけ合う言葉でも

say anything 断ち切れない心に

You say anything

Just tell me all your sweet lies

say anything 演じきれない心に



If I can go back to there I've been

夢の中にだけ生きて

終わらない雨に濡れる

流れる涙を白日夢に染めて



You say anything

whatever you like to say to me

say anything

You leave me out of my eyes

You say anything

All I can hear is voice from dream

say anything

You can dry my every tears



灯りの消えた On the stage 一人見つめて

通り過ぎた日々に抱かれる

壊してくれ 何もかも 飾った愛も

時の砂に消えるまで



Close your eyes and I'll kill you in the rain

綺麗に殺し合えば

造花の薔薇に埋もれた

詩人の涙は記憶に流されて



Time may change my life

But my heart remains the same to you

Time may change your heart

My love for you never change



You say anything 傷つけ合う言葉でも

Say anything 断ち切れない心に



You say anything・・・ Say anything

Now you are gone away

Where can I go from here?

Say anything・・Say anything・・



I believed If time passes. everything turns into beauty

If the rain rain stop tears clean the scars of memory away



Everything stars wearing fresh colors

Every sound beging playing a heartfelt melody

Jealousy embelishes a page of the epic

Desire is embracea in a dream

But my mind is still in chaos and.....





中文翻譯


只有竊竊私語 刺傷我心
聽不見胸口的呼吸聲
忘卻時光 徬徨地尋求
沉浸在沸騰的思念中

從現實中逃離 我在夢中哭泣
在凍結的時間中顫抖
看不見扭曲的反覆的記憶
直到悲傷消失

你說些什麼好嗎
即使是傷人的話語
說些什麼好嗎
無法斷念的心
說些什麼好嗎
只要告訴我你所有的甜蜜謊言
說些什麼好嗎
就算是虛偽的心

若我能回到從前
只活在夢中
淋著無盡的雨
用流出的淚浸染空想

你說些什麼好嗎
無論你想對我說什麼
說些什麼好嗎
你已離開我視線
你說些什麼好嗎
我所能聽到的是從夢中傳來的聲音
說些什麼好嗎
你能拭乾我所有的淚水

(Guitar SOLO)


在燈已熄的舞台上 獨自注視著
懷抱著流逝的日子
毀壞吧 所有的一切 與虛偽的愛
直到在時間的沙中消逝

你說些什麼好嗎
即使是傷人的話語
說些什麼好嗎
無法斷念的心
說些什麼好嗎
只要告訴我你所有的甜蜜謊言
說些什麼好嗎
就算是虛偽的心

閉上你的雙眼 我將在雨中殺了你
若能華麗地殺人
被人造玫瑰覆蓋
詩人的淚在記憶中流下

時間也許會改變我的生活
但我對你的心永遠不變
時間也許會改變你的心
我對你的愛永遠不變

你說些什麼好嗎
即使是傷人的話語
說些什麼好嗎
無法斷念的心

你說些什麼好嗎
說些什麼好嗎
現在你已離開
我該何去何從

說些什麼好嗎.....
說些什麼好嗎......



《末段口白》
我深信
當時光流逝 一切
都變為美好
若雨停 淚乾
記憶的傷痕消失
一切開始失去鮮豔的顏色
所有的聲音開始演奏
一首心的旋律
妒忌被美化成敘事詩的一頁
慾望被夢擁抱
可是我的思緒依然混亂
還有...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 laselin 的頭像
    laselin

    NEVER END

    laselin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()