Until the day I die
I'll spill my heart for you, for you
Until the day I die
I'll spill my heart for you

As years go by
I race the clock with you
But if you die right now
You know that I'd die to
I'd die too

You remind me of the times
When I knew who I was
But still the second hand will catch us
Like it always does

We'll make the same mistakes
I'll take the fall for you
I hope you need this now
Cause I know I still do

Until the day I die
I'll spill my heart for you
Until the day I die
I'll spill my heart for you

Should I bite my tongue
Until blood soaks my shirt
We'll never fall apart
Tell me why this hurts so much

My hands are at your throat
And I think I hate you
But still we'll say, "Remember when"
Just like we always do, just like we always do

Until the day I die
I'll spill my heart for you
Until the day I die
I'll spill my heart for you
Yeah, I'd spill my heart
Yeah, I'd spill my heart for you

My hands are at your throat
And I think I hate you
We made the same mistakes
Mistakes like friends do
My hands are at your throat
And I think I hate you
We made the same mistakes

Until the day I die
I'll spill my heart for you, for you

Until the day I die
I'll spill my heart for you, for you
Until the day I die
I'll spill my heart for you

Until the day I die
Until the day I die


直到我死的那一天





直到我死的那一天

我都還會為你竭盡心力

直到我死的那一天

我都還會對你忠誠



隨著時間過去

我和你一起與時間賽跑

但如果你現在棄權

你知道我會步上你的後塵

步上你的後塵



你總是提醒我很多次

使我記得我是誰

但秒針仍然不停追趕我們

它永遠這麼盡責



我們總是在犯相同的錯誤

我會幫你鋪路

而且我希望你現在就會需要

不然我一直在做的豈不是全無意義



直到我死的那一天

我會為你盡心盡力

直到我死的那一天

我會永遠對你忠誠



我該咬舌自盡嗎

直到血濺上我的衣衫

我們不曾分開

但告訴我為什麼我心如此疼痛



我手掐住你的咽喉

而我以為我恨你

但我們還是說得出"我還記得那時候..."

就像我們一直做的 我們一直在做的



直到我死的那一天

我會為你盡心盡力

直到我死的那一天

我會永遠對你忠誠

Yeah, 我會竭盡我的心力

Yeah, 我會為你盡心盡力



我手已掐住你的咽喉

且我以為我恨你

我們都犯了相同的錯誤

似乎只要是朋友都會犯這種錯

我手放在你的咽喉旁

我以為我恨你

我們都犯了同樣的錯...



直到我死的那一天

我會為你盡心盡力,為了你



直到我死的那一天

我會為你盡心盡力,為了你

直到我死的那一天

我會為你盡心盡力



直到我死的那一天

直到我死的那一天


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 laselin 的頭像
    laselin

    NEVER END

    laselin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()